Ogres Mūzikas un mākslas skola

Ogres Mūzikas un mākslas skola ir vieta, kur bērni un jaunieši mācās spēlēt instrumentus un radīt mākslu. Skolu saīsināti sauc OMMS.

Skolas vēsture

  • Skola tika izveidota 2020. gada 1. septembrī.
  • Toreiz apvienoja divas skolas: Ogres Mūzikas skolu un Ogres Mākslas skolu.
  • Mūzikas skolai ir 60 gadu pieredze.
  • Mākslas skolai ir 30 gadu pieredze.
  • Tagad tā ir viena no lielākajām šādām skolām Latvijā.

Kur atrodas skola?

Mācības notiek četrās vietās:

  1. Mūzika: Ogrē, Brīvības ielā 50.
  2. Māksla: Ogrē, Brīvības ielā 11.
  3. Klases Suntažos: Suntažu vidusskolas telpās.
  4. Klases Ķegumā: Ķeguma Tautas namā.

Ko var iemācīties?

Mūzikas jomā: Var apgūt 20 dažādas specialitātes. Piemēram:

  • Klavieres un akordeonu.
  • Kokli, arfu un ģitāru.
  • Vijoli un čellu.
  • Flautu, saksofonu un trompeti.
  • Dziedāšanu korī.
  • Muzicēšanu ansambļos un orķestros.

Mākslas jomā: Var iemācīties zīmēt, gleznot un veidot. Piemēram:

  • Keramiku (darbu ar mālu).
  • Dizainu un medijus.
  • Tekstilu un kokapstrādi.

Kas var mācīties?

  • Mūziku un mākslu var mācīties bērni un jaunieši no 7 līdz 18 gadiem.
  • Mākslas pulciņos pieņem bērnus no 6 gadu vecuma.

Svarīgi zināt par maksu:

  • Bērni ar invaliditāti mācās bez maksas.
  • Daudzbērnu ģimenes un maznodrošinātas ģimenes maksā tikai pusi no cenas (50% atlaide).
  • Skola palīdz ar instrumentiem, ja tie ir ļoti dārgi vai reti.
  • Mākslas nodarbībās skola iedod visus vajadzīgos materiālus darbam.

Svarīgākais praktiskam darbam (Kontrolsaraksts):

  • 💡 Ieteikums: Ja vēlaties pieteikt bērnu, kuram ir invaliditāte vai daudzbērnu ģimenes statuss, sagatavojiet apliecinošus dokumentus jau laicīgi, lai saņemtu atlaidi.
  • Adreses: Pārliecinieties, ka dodaties uz pareizo adresi (Mūzikas un Mākslas nodaļas Ogrē atrodas dažādās ielas vietās).
  • Instrumenti: Pirms pērkat dārgu instrumentu, pajautājiet skolotājam – iespējams, skola to var iedot uz laiku.
  • Materiāli: Mākslas jomā vecākiem nav jāpērk krāsas vai papīrs, skola tos nodrošina.